BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stańczyk Zbigniew, Surdej Aleksander
Title
Programy i strategie wyborcze w czasie kampanii prezydenckiej 1995 roku
Source
Transformacja Gospodarki, 1996, nr 66, 36 s.
Keyword
Programy partii politycznych, System partyjny, Programy wyborcze, Wybory prezydenckie, Polityka
Programs of political parties, Party system, Election programme, Presidential election, Politics
Abstract
Celem opracowania jest analiza przebiegu kampanii w wyborach prezydenckich 1995 roku. Autorzy chcą uzyskać odpowiedź na pytanie czy wybory te wzmocniły stabilność systemu politycznego, który wpływa na gospodarkę i życie społeczne. Przedstawiono krótko kandydatów, ich strategie wyborcze i elektorat, rolę programów w kampanii wyborczej, a także politykę po wyborach.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-4167
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu