BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Janczewska Barbara
Title
Marketing-mix środków produkcji
Marketing-mix of Production Means
Source
Rzeszowskie Zeszyty Naukowe. Prawo, Ekonomia / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Filia w Rzeszowie, 1997, T. 22, s. 120-129
Keyword
Marketing zakupów, Rynek zbytu środków produkcji, Środki produkcji, Marketing-mix
Buyer marketing, Sales market for means of production, Means of production, Marketing-mix
Note
summ.
Abstract
W artykule zwrócono uwagę na specyfikę rynku środków produkcji oraz na skuteczność i efektywnośc stosowania marketingu przez firmy. Skoncentrowano się głównie na marketingu-mix, stanowiącym kompozycję wielu form działania, stosowanych w odpowiednim układzie przez firmę, w zależności od rodzaju działalności, charakteru i konkretnej sytuacji firmy.

The article focuses on the peculiarity of the production means market and on firms' effectiveness in using marketing tools. Most attenton has been devoted to marketing-mix which presents a complex of various forms of activity used by a firm in certain conditions depending on firm's charakter, production line and its specific situation.(JW)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1233-412X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu