BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Woźniczka Jarosław
Title
Ustalanie częstotliwości reklamy w planowaniu mediów: między magią a nauką
Determination of Advertising Frequency in Media Planning: between Magic and Science
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 145-156
Keyword
Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Media reklamowe, Strategia reklamy, Materiały konferencyjne
Advertising campaign, Advertising planning, Advertising media, Advertising strategy, Conference materials
Abstract
Tematem artykułu jest określenie częstotliwości reklamy, która wraz z zasięgiem i ciągłością stanowią zestaw podstawowych wskaźników opisujących intensywnośc reklamy. Skupiono się na zdefiniowaniu i ustaleniu częstotliwości reklamy; przedstawiono koncepcje planowania reklamy H. Krugmana oraz J.R. Rossitera i L. Percy'ego.

The subject of this article is determination of advertising frequency, which along with range and continuity are set of the main indexes describing intensity of advertising. (MP)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu