BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wojciechowski Tadeusz
Title
Marketing i zarządzanie - problemy zakresu studiów
Marketing and Management - problems concerning curricula of courses
Source
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 2000, z. 8, s. 116-127
Keyword
Marketing, Zarządzanie, Szkolnictwo wyższe, Programy studiów
Marketing, Management, Higher education, Higher education curriculum
Note
summ.
Abstract
Autor dokonuje analizy planów i programów studiów kilkunastu szkół niepaństwowych prowadzących kierunek "Zarządzanie i marketing". Przedstawia krytyczną ocenę i formułuje kilka wniosków.

The author analysed the school curriculum of a dozen or so non-governmental schools which offer specialization "Management and marketing". Presents critical opinion ans formulates some conclusions.(M.P.)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1427-3500
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu