BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Koniorczyk Grażyna, Sztangret Izabela
Title
Promocja a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw innowacyjnych
Promotion and Marketing Communications of Innovative Enterprises
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 147-156, 2 załączniki
Keyword
Materiały konferencyjne, Studium przypadku, Promocja, Przedsiębiorstwo innowacyjne, Komunikowanie marketingowe
Conference materials, Case study, Promotion, Innovative enterprises, Marketing communication
Note
summ.
Abstract
W artykule przedstawiono różnicę między promocją a komunikacją marketingową. Promocją jest oddziaływanie na odbiorców danej firmy poprzez przekazywanie im informacji, które zwiększają ich wiedzę na temat artykułów danej firmy. Natomiast komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa rozumiana jest jako coś szerszego, jej oddziaływanie nie jest tylko skierowane na konsumenta ale także na dystrybutorów, liderów opinii. Duży nacisk w dzisiejszych czasach kładzie się na odpowiedni dobór możliwości komunikacyjnych. Dlatego bardzo ważna stała się Zintegrowana Komunikacja Marketingowa (Integrated Marketing Communication) IMC, która jest procesem rozwoju i zastosowania różnych form perswazyjnego programu komunikacyjnego. Jej celem jest określony wpływ na wyselekcjonowanych adresatów komunikatu. Autorka dołączyła do artykułu dwa załączniki. Załącznik 1: Struktura wybranych modeli komunikacji; załącznik 2: Poziom komunikacji marketingowej i korporacyjnej firm komputerowych.

The authors present distinction between promotion and marketing communication. This distinction improves definition of their roles in marketing conceptions (transaction and relationships marketing). The basic models of communication illustrates effective process of marketing communication, that builds long term relationships between enterprises and customers. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu