BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kubacka-Góral Krystyna
Title
Nowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa - Internet
The New Factor of Success - Internet
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 285-298, bibliogr.s.298
Keyword
Biznes elektroniczny, Strategia przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne, Internet, Strategia sukcesu
e-business, Corporation strategies, Conference materials, Internet, Success strategy
Note
streszcz., summ..
Abstract
Celem referatu jest przedstawienie korzyści, jakie mogą odnieść użytkownicy Internetu: firmy, ich dostawcy i klienci, wskazanie głownych zagrożeń dla uczestników globalnej sieci oraz sposób zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami. Autorka przedstawia przykłady wrocławskich firm, które dzięki wykorzystaniu Internetu odniosły znaczną przewagę nad konkurentami, a zarazem sukces rynkowy.

The article presents the advantages, which Internet offers companies and their clients, for example individualisation, great reductions in costs and comfort in running a business. The author carried out the researches in Wrocław and showed examples of firms, which thanks to the Internet achieved significant superiority and market success. (MP)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu