BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Woźniak Agnieszka
Title
Badania marketingowe źródłem sukcesu firmy
Marketing Research: a Source of Business Success
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 310-320, bibliogr.s.319-320
Keyword
Materiały konferencyjne, Badania marketingowe, Informacja marketingowa, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie dla sukcesu
Conference materials, Marketing research, Marketing information, Marketing concept of the company, Management for success
Note
summ.
Abstract
Tematem artykułu jest znaczenie badań marketingowych w budowaniu sukcesu firmy. Przedstawiono cel i przedmiot badań marketingowych oraz możliwe ich obszary, zwracając uwagę na ich przebieg i organizację dostosowaną do potrzeb i możliwości przedsiębiorstwa.

The subject of this article is importance of marketing research. Contemporary businesses, operating in more and more variable and complex environment, show great demand for marketing data. (MP)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu