BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bogdan Jadwiga, Krzyżak Monika
Title
Wrocławska prasa codzienna - medium komunikacji marketingowej
Wrocław Daily Press - Medium of Marketing Communication
Source
Prace Naukowe Instytutu Nauk Ekonomiczno-Społecznych Politechniki Wrocławskiej. Studia i Materiały (15), 1994, nr 50, s. 125-132, bibliogr. 5 poz.
Issue title
Metody i narzędzia finansowej oceny przedsiębiorstwa i zarządzania finansami
Keyword
Reklama prasowa, Prasa, Marketing mass mediów, Komunikowanie marketingowe, Techniki reklamy
Press advertising, Press, Mass media marketing, Marketing communication, Advertising technique
Note
streszcz.; summ.
Abstract
Autorzy przedstawili rolę prasy codziennej w komunikacji marketingowej oraz zagadnienie chaosu i wrzawy reklamowej. Następnie zarysowali techniki reklamowe oraz bariery rynku ogłoszeniowego na przykładzie prasy wrocławskiej.

Crucial problems of marketing communication presented in daily press are considered. Special attention is paid to the advertising techniques and barriers of advertising market which have been described on the basis of the Wrocław daily press. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0239-3212
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu