BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zarzecki Dariusz
Title
Wycena znaków firmowych i znaków towarowych
The Pricing of House Marks and Trademarks
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 869, s. 362-371
Keyword
Materiały konferencyjne, Znaki towarowe, Znak firmowy, Wartości niematerialne
Conference materials, Trademarks, Trademark, Intangible asset
Abstract
Wyjaśniono pojęcie wartości niematerialnej. Przedstawiono metody wyceny znaków towarowych i firmowych.

The concept of non-material value is explained. The methods of house marks and trademarks pricing are presented.(MN)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu