BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Plebańczyk Katarzyna
Title
Public relations w Starym Teatrze - studium jednego przypadku
Public Relation Campaign of Stary Teatr in Cracow in 1991
Source
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 2001, nr 3, s. 207-215, bibliogr. 11 poz.
Keyword
Organizacje non-profit, Instytucje kultury, Promocja przedsiębiorstwa, Public relations
Non-profit organisations, Cultural institutions, Promotion of enterprise, Public relations
Note
summ.
Abstract
W artykule omówiono przebieg wydarzeń z 1991 roku związanych z zamknięciem Teatru Starego w Krakowie oraz działania o charakterze public relations jakie miały wtedy miejsce.

What is and what should be the image of the theatre in contemporary Poland? The author is considering connotations and relationships between culture and economy. A critical review is based on the example of public relations campaign of Stary Teatr in Cracow in 1991. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1896-6519
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu