BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pizło Wojciech
Title
Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta
Internet as a Fool of Marketing Communication with Young Consumer Market
Source
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 119-124, bibliogr. 13 poz.
Keyword
Komunikowanie człowiek-komputer, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Internet, System informacyjny przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna
Human-computer system, Marketing communication, Communication in organisation, Internet, Information system of enterprises, Competitive advantage
Note
streszcz., summ.
Abstract
Zaprezentowano znaczenie informacji jako jednego z czynników osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo. Przedstawiono istotę budowy przekazu informacyjnego oraz rolę Internetu jako nowego medium komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Wskazano na zmiany modelu komunikacji, a także przedstawiono cechy charakterystyczne rynku młodego konsumenta jako odbiorcy przekazu informacyjnego. (oryg. streszcz.)

The paper discusses main of information as one a factor of success of competitive superiority by firm. The paper presents a construction and transmission inquiry and roll of Internet as new medium of communication marketing. In this article showed on changes model of communication, as one introduced features of characteristic market of young consumer. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Andersen A. (2001): Start w nowe czasy. Nowe Czasy, nr 1.
  2. Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Internecie, PWE, Warszawa, s. 35.
  3. Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu - cz. 1. Marketing i Rynek, nr 4.
  4. Kamerschen D.R., McKenzie R.B., Nardinelli C. (1991): Ekonomia. Fundacja Gospodarcza NSZZ "Solidarność", Gdańsk, s. 47.
  5. Kuziak M. (1999): Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej. Zeszyty Naukowe Malopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, zeszyt 2, Tarnów, s. 142.
  6. Kotarbiński T. (1982): Traktat o dobrej robocie. Zakład Narodowy Imienia Ossolińskich, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź, s. 301.
  7. Kotler P. (1994): Marketing. Analiza, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa, s. 547.
  8. Olejniczuk-Merta A. (2002): Nowe zjawiska na rynku młodego konsumenta, Rynek i konsumpcja. IRWiK, Warszawa, s. 162-163 i dalsze.
  9. Pizlo W. (2002): Analiza przypadku Zielonej Budki, Marketingowe zastosowanie Internem w Polsce, pod red. naukową M. Strzyżewskiej-Kamińskiej. Instytut Badania nad Gospodarką Rynkową, SGH, Warszawa, s. 83-91.
  10. Shultz D., Tannenbaum S., Lauterborn R. Integrated (1993): Marketing Communications, NTC Publishing Group, p. 47.
  11. Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorstw (1997): Znicz, Szczecin, s. 111.
  12. Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?. Difin, Warszawa, s. 23 i inne.
  13. Sztucki T. (1995): Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców. Placet, Warszawa, s. 211.
Cited by
Show
ISSN
1508-3535
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu