BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Karwowski Jan, Witek Jolanta
Title
Sprzedawcy - ważny czynnik sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
Sales Force - Key Factor in a Company's Way to the Market Success
Source
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 1997, nr 1, s. 61-67
Keyword
Sprzedaż osobista, Zawód sprzedawcy, Charakterystyka sprzedawcy, Osobowość sprzedawcy
Personal selling, Profession of a seller, Salesman characteristics, Salesman's personality
Note
summ.
Abstract
W artykule skoncentrowano rozważania na roli, jaką odgrywają sprzedawcy w przedsiębiorstwie. Wskazano na problematykę doboru personelu i doskonalenia umiejętności sprzedawców. Zasygnalizowano wymagane cechy osobowości, zakres wymaganej wiedzy oraz zagadnienie oceny sprzedawców.

Sale is one of the very important marketing function. A company is not able to work without it. Therefore, management should focus on sales force. Its skills and performance is the key factor determining sales success. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1640-6818
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu