BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Marciniak Mirosława
Title
Możliwość zastosowań systemów CRM w biznesie
The Possibilities of Application of Systems CRM in Business
Source
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 5, s. 97-101, bibliogr. 7 poz.
Keyword
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Agrobiznes, Usługi teleinformatyczne
Customer Relationship Management (CRM), Agrobusiness, Teleinformation services
Note
summ.
Abstract
W dobie globalizacji gospodarki i rosnącej konkurencyjności firm szczególne znaczenie ma budowanie strategii właściwych relacji z klientami. Autor opisał potencjalne możliwości i obszary zastosowań systemów CRM wykorzystujących najnowsze osiągnięcia techniczne z zakresu teleinformatyki.

Now, globalisation of economy and ascending competition affirms matter creation of adequate relationships with customers. In the paper are described potential possibilities and areas of applications CRM systems used high technology of range telematics. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Bernacik M. (2001): CRM - kapitał wiedzy, kapitał relacji. Modern Marketing, nr 9, www.modernmarketing.pl
  2. Fiedorowicz I. (2002): mySAP Customer Relationship Management - Zarządzanie relacjami z klientami. Gazeta IT nr 4, www.gazetait.abas.pl
  3. Gwiazda E. (2000): Gdy dwóch mówi to samo, to nie jest to samo, albo co to jest CRM? Modern Marketing, nr2(10), www.modernmarketing.pl
  4. Jurkojć J. (2001): Zmierzyć CRM. Materiały wewnętrzne Cap Gemini Ernst&Young, www.modernmarketing.pl
  5. Sucheta T. (2003): Globalny obraz rynków CRM w 2002 r. i perspektywy ich rozwoju w 2003 r. Modern Marketing 1(2003), www.modemmarketing.pl
  6. Węcel K. (2001): Istota i główne cele CRM. Praca dla informatyków, www.crmexpert.pl
  7. Zachara M. (2001): Strategia CRM - pomysł na biznes czy system informatyczny. Modern Marketing nr 10, www.crm.pl
Cited by
Show
ISSN
1508-3535
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu