- Author
- Jedlińska Maja
- Title
- Kierunki ewolucji reguły STP
Directions of Evolution of STP Rule - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 860, s. 279-286
- Keyword
- Segmentacja rynku, Strategia marketingowa, Strategia produktu
Market segmentation, Marketing strategy, Product strategy - Abstract
- Omówiono istotę reguły STP, czyli segmentacji rynku (segmentation), ukierunkowania działań na określonego odbiorcę (targeting) i wyobrażenia o produkcie w grupie docelowych odbiorców (positioning). Przedstawiono kierunki i tendencje zmian tej reguły.
Discussed essence of STP rule. STP rule is market segmentation, direct activity to specific receiver (targeting) and conception of product in group of target receivers (positioning). Presents directions and trends of change this rule. (M.P.) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol