BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Tul-Krzyszczuk Agnieszka, Berger Stanisław
Title
Zwyczaje zakupowe konsumentów produktów żywnościowych
The Consumers Behaviour On Food Market
Source
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 191-195, bibliogr. 2 poz.
Keyword
Konsument, Konsumpcja żywności, Preferencje konsumenta
Consumer, Food consumption, Consumer preferences
Note
streszcz., summ.
Abstract
Przedstawiono analizę preferencji i zachowań konsumentów podczas planowania i dokonywania zakupów żywności (głównie pieczywa, jogurtów i lodów). Oceniono dobór asortymentu, wady i zalety zakupów w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych. (oryg. streszcz.)

The aim of this study is an analysis of preferences and consumer behaviour during planning and buying process of food. Also estimated assortment selection, defects and advantages of food buying in large area markets. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. TuI-Krzyszczuk A., Świątkowska M., Berger S. (2002): Wpływ działań promocyjnych w miejscu sprzedaży na zachowania konsumentów na rynku słodyczy w świetle zaleceń żywieniowych. Rynek Wewnętrzny, Marketing, Rynek, Przedsiębiorstwo. Numer specjalny, Rok XLVIII, Warszawa, październik 2002, s. 229-233.
  2. Dąbrowski K. (2002): Polski konsument 1992-2001. Marketing w Praktyce, nr 3, marzec 2002.
Cited by
Show
ISSN
1508-3535
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu