BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wiśniewski Piotr
Title
Tradycja vs hipermarket : Atrakcyjność inwestycyjna branży handlowej
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 4, s. 50-51
Keyword
Produkty szybko zbywalne, Konsolidacja handlu, Handel detaliczny, Hipermarkety, Sieci handlowe, Atrakcyjność inwestycyjna, Prognozy gospodarcze
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Trade consolidation, Retail trade, Hypermarkets, Chain stores, Investing attractiveness, Economic forecast
Abstract
Popyt na produkty określane jako FMCG (Fast Moving Consumer Goods), czyli produkty szybko rotujące, najczęściej codziennego użytku: artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, niektóre artykuły gospodarstwa domowego, zależy przede wszystkim od zasobności portfeli klientów. Generalnie Polacy zarabiają coraz więcej i w konsekwencji coraz więcej kupują. Wskazują na to chociażby dane dotyczące sprzedaży detalicznej w pierwszych miesiącach 2006 roku, które okazały się lepsze od oczekiwań makroekonomistów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu