- Author
- Wiśniewski Piotr
- Title
- Tradycja vs hipermarket : Atrakcyjność inwestycyjna branży handlowej
- Source
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2006, nr 4, s. 50-51
- Keyword
- Produkty szybko zbywalne, Konsolidacja handlu, Handel detaliczny, Hipermarkety, Sieci handlowe, Atrakcyjność inwestycyjna, Prognozy gospodarcze
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Trade consolidation, Retail trade, Hypermarkets, Chain stores, Investing attractiveness, Economic forecast - Abstract
- Popyt na produkty określane jako FMCG (Fast Moving Consumer Goods), czyli produkty szybko rotujące, najczęściej codziennego użytku: artykuły spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, niektóre artykuły gospodarstwa domowego, zależy przede wszystkim od zasobności portfeli klientów. Generalnie Polacy zarabiają coraz więcej i w konsekwencji coraz więcej kupują. Wskazują na to chociażby dane dotyczące sprzedaży detalicznej w pierwszych miesiącach 2006 roku, które okazały się lepsze od oczekiwań makroekonomistów.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1508-9711
- Language
- pol