BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Veselka Martin
Title
Czas klienta
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 2, s. 48-50
Keyword
Call centers, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta
Call centers, Customer service, Customer service strategy
Abstract
Artykuł jest podsumowaniem badań dotyczących odbioru call center przez konsumentów w Polsce. Np. aż 95% klientów twierdzi, że dokonaliby oni zakupu w oparciu o pozytywne doświadczenie z call center danej firmy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Genesys International Consumer Survey Statistics, June, 2003
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu