BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Meinardi Dominika
Title
Reklama na dużym ekranie
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 12-14
Keyword
Reklama, Efektywność reklamy, Reklama zewnętrzna
Advertising, Advertising efficiency, Outdoor advertising
Abstract
Reklamodawcy dostrzegli potencjał reklamy kinowej, któa jest swego rodzaju kompromisem pomiędzy telewizją a nośnikami PRO (prasa, radio, outdoor i inne nośniki uzupełniające). Reklama kinowa zachowuje formę tej pierwszej, ale jej skuteczność wynika z pokrewności z mediami nietelewizyjnymi. Jak pokazują badania - zwrost wydatków na tę formę promocji w I półroczu 2005 roku wyniósł 54,43 proc. w porównaniu a nalogicznym okresem roku ubiegłego.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu