BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szajewska Katarzyna, Zydel Robert
Title
Wirtualne badanie generacji C
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 3, s. 26-29
Keyword
Badania marketingowe, Użytkownicy internetu, Internet
Marketing research, Internet users, Internet
Abstract
Zdaniem autorów zarówno w świecie realnym, jak i w wirtulanym możemy być podglądaczami i podglądanymi, a także komunikować się w ten sam sposób, używając tych samych instrumentów do tego, aby badać mieszkańców z generacji C. Ta generacja nie oznacza ludzi, których łączy zbliżony rok urodzenia. Może do niej należeć każdy, pod warunkiem że ma podłączony do internetu komputer i wie, jak z niego korzystać. Nie ruszając sie z własnego pokoju, można się dowiedzieć, co jest aktualnie modne w Szanghaju, jak ubierają sie młodzi ludzie w Londynie i co trzymają w swoich lodówkach mieszkańcy Berlina. Autorzy podają przykłady stron www, które mogą pomóc spełnić tę wizję.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu