BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kotapski Roman
Title
Produkt telewizyjny - istota, rodzaje, regulacje prawne i finanse
The TV Product - What Is it? Legal and Financial Aspect
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 124-141, bibliogr. 13 poz.
Keyword
Programy telewizyjne, Telewizja, Koszty produkcji
Television programs, Television, Production costs
Note
summ.
Abstract
W artykule omówiono kolejne aspekty: istotę i regulacje prawne produktu telewizyjnego, procedurę powstawania programu telewizyjnego, funkcje reklamy, telezakupów i sponsoringu w programie telewizyjnym oraz koszty powstawania i zyski z audycji telewizyjnych.

Programs and programming. Regulation of TV programming, the UK and Germany. Marketing a brodcasting - finsncial issues. Regulation of advertising and sponsorship in Tv programming. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
1426-8604
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu