- Author
- Kotapski Roman
- Title
- Produkt telewizyjny - istota, rodzaje, regulacje prawne i finanse
The TV Product - What Is it? Legal and Financial Aspect - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 124-141, bibliogr. 13 poz.
- Keyword
- Programy telewizyjne, Telewizja, Koszty produkcji
Television programs, Television, Production costs - Note
- summ.
- Abstract
- W artykule omówiono kolejne aspekty: istotę i regulacje prawne produktu telewizyjnego, procedurę powstawania programu telewizyjnego, funkcje reklamy, telezakupów i sponsoringu w programie telewizyjnym oraz koszty powstawania i zyski z audycji telewizyjnych.
Programs and programming. Regulation of TV programming, the UK and Germany. Marketing a brodcasting - finsncial issues. Regulation of advertising and sponsorship in Tv programming. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1426-8604 - Language
- pol