BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kacprzak Jakub
Title
Reklama w kontekście
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 39-41
Keyword
Reklama w internecie, Rynek reklamy, Witryny internetowe, Internet
Internet advertising, Advertising market, Internet websites, Internet
Abstract
Zarówno specjaliści marketingu, jak i właściciele stron muszą szukać takich form reklamy w internecie, które nie będą denerwować użytkowników, a będą skuteczne i zapewnią przychody właścicielom serwisów. Te warunki spełnia, zdaniem autora, reklama kontekstowa, której tematyka jest jeszcze w Polsce stosunkowo mało znana.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu