- Author
- Ludwiński Mariusz
- Title
- Segmentacja uczestników eventu
- Source
- Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 46-48
- Keyword
- Wydarzenia marketingowe, Bazy danych, Komunikowanie marketingowe
Marketing events, Databases, Marketing communication - Abstract
- Zdaniem autora, najprostszą i najskuteczniejszą techniką segmentacji, którą można stosować zarówno przed, jak i w trakcie eventu, jest agenda. Osoby postronne i niezainteresowane przeszkadzają innym uczestnikom eventu. Przez ich niepotrzebną obecność obsługa może mieć kłopoty z zapanowaniem nad wydarzeniami. Zamiast zadowalać uczestników pożądanych, skupiają uwagę i wysiłki na neutralizacji uczestników niepożądanych.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol