BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Ludwiński Mariusz
Title
Segmentacja uczestników eventu
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 4, s. 46-48
Keyword
Wydarzenia marketingowe, Bazy danych, Komunikowanie marketingowe
Marketing events, Databases, Marketing communication
Abstract
Zdaniem autora, najprostszą i najskuteczniejszą techniką segmentacji, którą można stosować zarówno przed, jak i w trakcie eventu, jest agenda. Osoby postronne i niezainteresowane przeszkadzają innym uczestnikom eventu. Przez ich niepotrzebną obecność obsługa może mieć kłopoty z zapanowaniem nad wydarzeniami. Zamiast zadowalać uczestników pożądanych, skupiają uwagę i wysiłki na neutralizacji uczestników niepożądanych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu