BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kobus Przemysław
Title
Ciemne strony internetu
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 14-18
Keyword
Internet, Użytkownicy internetu, Public relations
Internet, Internet users, Public relations
Abstract
Internet może być narzędziem budowy przewagi konkurencyjnej ale i jednocześnie może się stać źródłem poważnych problemów dla firmy czy marki. Ta ciemna strona sieci, pisze autor, daje o sobie znać szczególnie przez anty site'y. Są to zasoby internetu wyrażające wyłącznie negatywne odczucia w stosunku do marek, firm, osób, organizacji, idei itp. Dzięki temu odbiorcami czarnego PR mogą być nie tylko krewni i znajomi, ale nawet miliony odbiorców.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu