BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Surma Przemysław
Title
Autokreator mailingu
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 5, s. 34-36
Keyword
Internet, Poczta elektroniczna, Komunikowanie marketingowe, Marketing internetowy
Internet, e-mail, Marketing communication, e-marketing
Abstract
Systemy seryjnych autoresponderów pozwalają, zdaniem autora, na znaczące oszczędności i zwiększenie efektywności działań e-marketingowych. Idea sekwencyjnych newsletterów została rozwinięta na bazie systemów automatycznej odpowiedzi, wykorzystywanych chociażby w skrzynkach pocztowych podczas wyjazdów urlopowych. Autoresponder pozwala przesłać osobie zapisującej się do listy serię wcześniej przygotowanych wiadomości pocztowych. Wszystko dzieje się automatycznie, co oznacza z jednej strony redukcję kosztów, a z drugiej więcej czasu na inne działania.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu