BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Knecht Zdzisław
Title
Obsługa klienta-interesanta a wizerunek instytucji na przykładzie administracji samorządowej
A Service of a Client Versus an Institution Image on the Example of Self-goverment Administration
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (16), 2000, nr 873, s. 142-150, bibliogr. 3 poz.
Keyword
Wizerunek przedsiębiorstwa, Administracja samorządowa, Obsługa klienta
Company image, Self-government administration, Customer service
Note
summ.
Abstract
W artykule jest mowa o obsłudze interesantów (mieszkańców-obywateli-wyborców) przez instytucje administracji samorządowej. Zdaniem autora wizerunek tych instytucji i opinia o pracujących tam urzędnikach w dużym stopniu zależy od sposobu obsługi petentów. Omówione zostały kolejne kwestie: rola mieszkańców jako klientów, cele i techniki komunikowania się z mieszkańcami, zasadność prowadzenia badań oceniających działalność danej instytucji, adaptacja rozwiązań zachodnioeuropejskich poprawy image'u administracji samorzdowej oraz punkt recepcyjny jako biuro obsługi klienta.

The article is about the service which ordinary people receive in institutions. The reputation of clerks institutions depends on the quality of that service. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
1426-8604
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu