BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Title
Marki handlowe w sprzedaży produktów
Trade Brands in the Products Sales
Source
Wiadomości Statystyczne, 2006, nr 5, s. 24-33, bibliogr. 13 poz.
Keyword
Marka przedsiębiorstwa, Marka handlowa
Enterprise's brand, Private label
Note
summ., rez.
Abstract
W artykule podano wyniki analizy współwystępowania w polskiej rzeczywistości zjawisk ubóstwa i społecznego wykluczenia. Jednoczesne występowanie ubóstwa wielowymiarowego (rozumianego jako kumulacja ubóstwa określanego na podstawie poziomu dochodów gospodarstwa domowego, warunków życia i opinii badanych gospodarstw co do ich statusu materialnego) i zagrożenia wykluczeniem społecznym odnotowano w przypadku niecałego procenta dorosłych polaków.

The article deals with brands in Poland whose development is considered as currently the most characteristic phenomena occurring in trade of the European countries. There are presented premises for development of brands, the examples of brands in Poland and relationships between the manufacturers' brands and trade marks as well as the anticipated directions of development of brands in Poland.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Baszun R. (2005), Marki własne sieci handlowych, "Marketing w Praktyce" nr 5
  2. Domański T. (2001), Strategie rozwoju marek handlowych - część l. "Marketing i Rynek" nr 9
  3. Domański T. (2005), Strategie rozwoju marki własnej na rynku polskim, "Handel Wewnętrzny" nr 2
  4. Drzewiecki P. (2005), Marki własne pod lupą, "Poradnik Handlowca" nr 7
  5. Kall J. (2003), Pod presją marek detalistów, "Marketing w Praktyce" nr 4
  6. Marki własne - głównie chemia (2005), "Supermarket Polska" nr l
  7. Marki własne w liczbach (2005), "Życie Handlowe" nr 117
  8. Polska najbardziej perspektywiczna w Europie dla ekspansji private labels (2005), "Wiadomości Handlowe" nr l
  9. Produkty pod marką własną nie muszą być tanie, lecz muszą być dobre (2005), "Wiadomości Handlowe" nr l
  10. Reymer-Goździewicz A. (2005), Markowe pod cenową presją, "Handel" nr 6
  11. Róg M. (2004), COT nie dla hipermarketów, "Życie Handlowe" nr 4
  12. Rynek rośnie szybko, a to dopiero początek (2004), "Puls Biznesu" nr 18
  13. Tylińska O. (2004), Marka własna kontra marka producenta, "Poradnik Handlowca" nr 12
Cited by
Show
ISSN
0043-518X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu