BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Łapuszek Dorota
Title
Strategie zakupowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy na przykładzie grupy Can-Pack SA
Source
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2006, nr 8, s. 19-24
Keyword
Przewaga konkurencyjna, Konkurencja doskonała, Strategia zakupów, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Opakowalnictwo, Zaopatrzenie materiałowe
Competitive advantage, Perfect competition, Purchasing strategy, Company characteristics, Packaging science, Material supply
Company
CAN-PACK SA
Abstract
Can-Pack SA jest holdingiem przedsiębiorstw zajmujących się wytwarzaniem opakowań metalowych. W skład grupy wchodzi sześć zakładów produkcyjnych w Polsce, osiem za granicą oraz liczne spółki w Polsce i świecie pełniące fukcje pomocnicze i usługowe. W artykule poruszono zagadnienie strategii zakupowych w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie wspomnianej firmy. Misją zakupów zaopatrzeniowych tego przedsiębiorstwa jest uzyskanie przewagi na rynku dzięki efektywnemu systemowi zaopatrzenia, niezawodnemu działaniu i szybkiemu reagowaniu na potrzeby klientów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1231-2037
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu