All of 14 for:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110 sorted by table of contents
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110 sorted by table of contents
1
|
Strużycki Marian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 9-14
|
2
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 15-27
|
3
|
Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 28-36
|
4
|
Iwankiewicz-Rak Barbara, Rak Lech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 37-47
|
5
|
Rak Lech
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 48-59
|
6
|
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 60-69
|
7
|
Cieloch Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 70-83
|
8
|
Wrona Sylwia
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 84-94
|
9
|
Daszkiewicz Magdalena
Planowanie i organizacja działań public relations w przedsiębiorstwach (w świetle badań ankietowych)
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 95-109
|
10
|
Woźniczka Jarosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 110-118
|
11
|
Kłeczek Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 119-125
|
12
|
Knecht Damian
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 126-132
|
13
|
Miłota Krzysztof
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 133-154
|
14
|
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (2), 2006, nr 1110, s. 155-174
|