All of 15 for:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029 sorted by table of contents
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029 sorted by table of contents
1
|
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 11-25
|
2
|
Kowal Witold
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 26-34
|
3
|
Kłeczek Ryszard
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 35-41
|
4
|
Woźniczka Jarosław
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 42-51
|
5
|
Sobotkiewicz Dariusz, Waniowski Paweł
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 52-60
|
6
|
Baruk Agnieszka
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 61-70
|
7
|
Kałążna-Drewińska Urszula
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 73-84
|
8
|
Muszyńska Władysława
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 85-98
|
9
|
Kujawiński Jerzy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 99-110
|
10
|
Kuźniak Krzysztof K.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 111-120
|
11
|
Sobocińska Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 121-129
|
12
|
Daszkiewicz Magdalena
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 133-137
|
13
|
Lisewska Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 138-149
|
14
|
Kotliński Artur
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 150-161
|
15
|
Zwojewska Dorota
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu (1), 2004, nr 1029, s. 162-179
|