All of 13 for:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55) sorted by table of contents
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55) sorted by table of contents
1
|
Golasa Piotr
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 5-13
|
2
|
Kielsznia Michał, Łagodzki Przemysław
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 14-22
|
3
|
Korsak-Adamowicz Małgorzata, Dopka Dorota, Płotczyk Barbara
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 23-33
|
4
|
Kowalska Iwona
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 34-43
|
5
|
Kozak Sylwester
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 44-56
|
6
|
Milewska Anna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 57-66
|
7
|
Parlińska Agnieszka, Tetwejer Urszula
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 67-79
|
8
|
Parlińska Maria, Panchenko Maryna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 80-87
|
9
|
Podstawka Marian
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 88-97
|
10
|
Postuła Marta
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 98-108
|
11
|
Rudzka Beata
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 109-121
|
12
|
Sadowski Arkadiusz, Girzycka Wioletta
Rolnicze inwestycje modernizacyjne i dostosowujące do standardów UE, finansowane ze środków unijnych
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 122-128
|
13
|
Walenia Alina
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 6 (55), s. 129-144
|