All of 24 for:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51) sorted by table of contents
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51) sorted by table of contents
1
|
Adamowicz Mieczysław, Zwolińska-Ligaj Magdalena
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 11-38
|
2
|
Czyżewski Bazyli
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 39-55
|
3
|
Jurkowski Ryszard
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 57-81
|
4
|
Kowalska Iwona
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 83-93
|
5
|
Niewęgłowski Marek
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 95-104
|
6
|
Kotala Andrzej, Puchała Jacek
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 105-112
|
7
|
Koprowicz Joanna, Waluch Kazimierz
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 113-122
|
8
|
Zmarzłowski Krzysztof, Jałowiecki Piotr, Orłowski Arkadiusz, Woźniakowski Tomasz
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 123-136
|
9
|
Łabędzki Henryk
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 137-145
|
10
|
Podstawka Marian, Deresz Agnieszka
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 149-161
|
11
|
Golasa Piotr
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 163-171
|
12
|
Jędrzejczyk Irena, Przybytniowski Jarosław W.
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 173-183
|
13
|
Łozowski Mieczysław, Obstawski Zdzisław
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 185-196
|
14
|
Łozowski Mieczysław, Obstawski Zdzisław
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 197-211
|
15
|
Wicka Aleksandra, Wojciechowska-Lipka Ewa
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 213-223
|
16
|
Sowula-Skrzyńska Elżbieta, Borecka Anna, Szumiec Anna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 225-233
|
17
|
Majewski Edward, Wąs Adam
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 235-248
|
18
|
Błażejowska Małgorzata
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 249-256
|
19
|
Pudełkiewicz Eugeniusz
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 259-295
|
20
|
Borecka Anna, Sowula-Skrzyńska Elżbieta
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 297-306
|
21
|
Kata Ryszard
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 307-318
|
22
|
Czubak Wawrzyniec
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 319-329
|
23
|
Karolewska-Szparaga Małgorzata
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 331-338
|
24
|
Drejerska Nina, Pięta Paweł, Skierska-Pięta Katarzyna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009, nr 2 (51), s. 339-350
|