All of 13 for:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77) sorted by table of contents
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77) sorted by table of contents
1
|
Bereżnicka Joanna, Franc-Dąbrowska Justyna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 7-21
|
2
|
Boratyńska Katarzyna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 23-34
|
3
|
Burzyńska Dorota
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 35-49
|
4
|
Ginter Agnieszka
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 51-61
|
5
|
Grzelczak Marlena
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 63-77
|
6
|
Gutsalenko Liubov, Hutsalenko Oleksandr, Marchuk Uliana, Serhiy Zabolotnyy
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 79-91
|
7
|
Juszczyk Sławomir, Bartosiak Wioleta, Kublik Bartosz, Mleczko Łukasz
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 93-103
|
8
|
Kowalska Iwona
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 105-118
|
9
|
Marks-Bielska Renata
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 119-128
|
10
|
Skoczylas-Tworek Agnieszka
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 129-140
|
11
|
Szydłowski Cezary
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 141-161
|
12
|
Yavuz Hasan, Parlinska Agnieszka
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 163-177
|
13
|
Zioło Magdalena, Wójtowicz Katarzyna
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022, nr 28 (77), s. 179-193
|