BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Antczak Zbigniew, Gałwa Stanisław
Tytuł
Transformacje firmy usługowej : refleksje i wnioski
The Transformation of Services Company : Reflections and Conclusions
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 916, t. 1, s. 22-31, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : transformacja przedsiębiorstw - problemy, metody, efekty
Słowa kluczowe
Modelowanie struktury organizacyjnej, Podejście sieciowe w zarządzaniu, Zmiany organizacyjne, Przekształcenia organizacyjne, Materiały konferencyjne, Przedsiębiorstwo usługowe
Organisational structure modeling, Network approach in management, Organisational change, Organisational transformation, Conference materials, Service enterprise
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Autorzy przedstawili refleksje i spostrzeżenia związane z przeobrażeniami firmy usługowej z struktury hierarchicznej w organizację sieciowej, a następnie plany jej dalszego rozwoju poprzez koordynację. (abstrakt oryginalny)

The authors presented reflections and conclusions concern putting into practice strategy in services company and conversion its hierarchic structure into chain organization. Next presented plans connected with its development through coordination. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Antczak Z., Gałwa S., (2000): Dynamiczna firma usługowa, C.H. Beck, Warszawa.
  2. Handy C., (1998): Wiek przezwyciężonego rozumu, Business Press, Warszawa.
  3. Krupski R., (1998): Strategia i zarządzanie strategiczne [w:] Krupski R. (red.): Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody, WAE, Wrocław.
  4. Muller R.U., (1997): Szczupłe organizacja, Placet, Warszawa.
  5. Perechuda K., (1997): Organizacja wirtualna, Ossolineum, Wrocław.
  6. Sajkiewicz A., (2000): Zarządzanie personelem w organizacji uczącej się [w:] Skalik J. (red.): Zmiana warunkiem sukcesu, WAE, Wrocław.
  7. Trocki M., (2001): Outsourcing, PWE, Warszawa.
  8. Zimniewicz K., (2000): Współczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu