BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Perkowski Robert, Szymanowski Wacław
Tytuł
Wirtualizacja jako metoda poprawy konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Virtualization as a Method of Improvement a Competitiveness of Small and Medium-Sized Enterprises in Poland.
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 2005, nr 540, s. 265-274, rys., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo wirtualne, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Badania ankietowe
Virtual enterprise, Small business, Enterprise competitiveness, Questionnaire survey
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem pracy jest określenie wpływu wirtualizacji na konkurencyjność firmy sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W tym celu przeprowadzono badania dotyczące wpływu środowiska wirtualnego na funkcjonowanie przedsiębiorstwa tradycyjnego i wirtualnego oraz możliwości restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw sektora MSP poprzez ich wirtualizację.

The author deals with the subject of virtualization and its impact on company’s competitiveness in sector of small and medium sized companies. For that case, the research was carried out on the impact of virtual environment on functioning of the traditional and virtual company as well as possibilities of restructurization of Polish companies of MSEs sector through their virtualization. (AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chaffey D., Mayer R., Johnston K., Ellis-Chadwick F., Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice, Prentice Hall, London 2003.
  2. Chmielarz W., Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej, Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2001.
  3. Dziuba T., Model i architektury organizacji wirtualnych, w: Modele referencyjne w zarządzaniu procesami biznesu, red. Kasprzak T., Difin, Warszawa 2005.
  4. Payne A., Marketing Usług, PWE, Warszawa 1997.
  5. Przedsiębiorstwo przyszłości, red.: Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Difin, Warszawa 2000.
  6. Przedsiębiorstwo przyszłości - wizja strategiczna, red. Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Difin, Warszawa 2002.
  7. Szymanowski W., Perkowski R., Building a model of virtual enterprise based on research, w: Annals of Warsaw Agricultural University nr 55, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2004.
  8. Wirtualizacja działań Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP), red.: Cygan Z., Wydawnictwo WSEI, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu