BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Figiel Szczepan
Tytuł
Wybrane cechy handlu elektronicznego na tle handlu konwencjonalnego
Selected Features of E-commerce in Comparison to Traditional Commerce.
Źródło
Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 2005, nr 540, s. 287-295, rys., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Handel, Handel elektroniczny, Analiza porównawcza
Trade, e-commerce, Comparative analysis
Uwagi
summ.
Abstrakt
Dokonano porównania handlu elektronicznego i konwencjonalnego biorąc pod uwagę następujące czynniki: lokalizacja, charakter produktu, liczebność klienteli, sposób prezentacji produktu, forma przyjmowania płatności, bezpieczeństwo zawierania transakcji oraz dystrybucja i realizacja dostaw. Stwierdzono, że z upływem czasu obecne przewagi handlu konwencjonalnego mogą być skutecznie niwelowane, co będzie sprzyjało rozwojowi handlu elektronicznego.

To compare e-commerce with traditional commerce the key factors such as placement, type of product and audience size, product presentation, forms of accepting payment, security of transactions, distribution and fulfillment were considered. It was stated that as the time passes some currently observed advantages of conventional commerce might be efficiently leveled out what in effect will support further development of e-commerce. (AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. E-commerce 101: Choosing an e-Commerce Host, 2002 Tophosts.com, 4 (URL: http://www.tophostscom.pages/articles/ecomlOlOl.htm).
  2. Chaffey D., E-Business and E-Commerce Management, FTPrentice Hall, pp: 248-255, 2004.
  3. Litan A., E-tailers Squeezed by Higher Credit Card Fraud and Rates. Gardner Group Market Analysis, 2000.
  4. Schatzky D., Fulfillment Nets: Building a Hybrid Retail Supply Chain to Balance Cost and Customer Value. Jupiter Research Vision Report 4, 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-7727
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu