BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubiak Katarzyna
Tytuł
Marketing w spółdzielczości rolniczej w Polsce : Podstawy i przesłanki stosowania
Źródło
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 1994, nr 2, s. 73-86
Słowa kluczowe
Marketing, Spółdzielczość rolnicza
Marketing, Agricultural cooperation
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0035-9629
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu