BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wanat Tomasz
Tytuł
Segmentacja psychograficzna jako metoda badań marketingowych
Źródło
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 1994, nr 2, s. 87-95
Słowa kluczowe
Segmentacja psychograficzna, Marketing, Badania marketingowe
Psychographic segmentation, Marketing, Marketing research
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0035-9629
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu