BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łuczak Jacek
Tytuł
Ważne papiery
Źródło
Businessman Magazine, 1995, nr 1, s. 68-72
Słowa kluczowe
Systemy jakości, Normy ISO 9000, Księga jakości, Zarządzanie jakością
Quality systems, ISO 9000, Quality manual, Quality management
Abstrakt
W artykule omówiono dokumentację systemu jakości, która dzieli się na trzy poziomy różniące się przeznaczeniem, zakresem i szczegółowością. Poziomy te reprezentowane są przez: 1) księgę jakości, 2) procedury systemowe, 3) instrukcje robocze.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu