- Autor
- Baran Radosław
- Tytuł
- Sprzedaż za pomocą Internetu a konflikty w kanałach dystrybucji
Selling Online and Conflicts in Distribution Channels - Źródło
- Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2001, z. 22, s. 95-101
- Słowa kluczowe
- Sprzedaż produktu, Kanały dystrybucji, Pośrednictwo handlowe
Product sales, Distribution channels, Trade intermediary - Abstrakt
- Omówiono istotę konfliktów między producentami prowadzącymi sprzedaż za pomocą Internetu a pośrednikami handlowymi. Przedstawiono czynniki sprzyjające tym konfliktom oraz sposoby rozwiązywania i unikania konfliktów.
The stumbling blocks of a conflict between producers selling online and trade intermediaries have been discussed. Some factors contributing to the conflict have been pointed out together with several suggestions of how to reconcile conflicting interests and avoid such conflicts in the future.(JW) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-8872
- Język
- pol