BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Walery
Tytuł
Życie i śmierć produktu
Źródło
Businessman Magazine, 1995, nr 3, s. 90-93
Słowa kluczowe
Cykl życia produktu, Teoria marketingu, Strategia marketingowa
Product life cycle, Marketing theory, Marketing strategy
Abstrakt
Koncepcja Cyklu Życia Produktu (CŻP) została zapożyczona z biologii. Zakłada, że produkt rozwija się od momentu urodzin, wzrostu, dojrzałości, do zaniku i śmierci - zniknięcia z rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu