BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karbowiak Katarzyna
Tytuł
Promocja działalności agroturystycznej jako czynnik rozwoju obszarów wiejskich (na przykładzie regionu warmińsko-mazurskiego)
Promotion of Agritourism Activity as Factor of Development of Country Areas (on Example of Warmia and Mazury Communes)
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2005, T. 7, z. 4, s. 153-158, tab., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Promocja usług turystycznych, Promocja walorów regionu, Agroturystyka
Promotion of tourist services, Promotion of region value, Agrotourism
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Województwo warmińsko-mazurskie
Warmian-Masurian Voivodeship
Abstrakt
Autorka przedstawiła aspekt teoretyczny i wyniki badań dotyczące promocji działalności agroturystycznej w regionie warmińsko-mazurskim.

One from f actors influencing of efficiency of agritourism undertakings is usage of promotion. In aim of informing and encouraging potential tourists at chance of concrete agritourism farms. Among forms of promotion, in greatest meaning plays: publicity (folders, catalogues) and activities of public relations arid satisfied guests, which not only oneself come back for year but also instruct one's own offer familiar. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. 1995: Marketing w turystyce. PWN, Warszawa s. 143.
  2. Holloway J. C., Robinson C. 1997: Marketing w turystyce. PWE, Warszawa, s. 168,224, 263.
  3. Kornak A.S. (red.) 1996: Zarządzanie turystyką (praca zbiorowa). PWN, Warszawa, s. 154-155.
  4. Kotler P. 1994: Marketing, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i Ska, Warszawa, s. 549-566.
  5. Krzyżanowska K. 2001: Polityka promocji w działalności agroturystycznej. [W]: Turystyka wiejska czynnikiem ożywienia terenów wiejskich, IX Ogólnopolskie Sympozjum Agroturystyczne Złotów, s. 143-148.
  6. Kuśmierski S., Ostrowski D. 1998: Promocja i reklama agroturystyki. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, nr l, s. 107-108.
  7. Mazurkiewicz L. 2002: Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym. PWE, Warszawa, s.288-317.
  8. Strzembicki L. 1998: Promocja w turystyce wiejskiej. [W]: Agroturystyka (red. U. Świetlikowska). SGGW, Warszawa, s. 510.
  9. Westwood J. 1988: Marketing plan, czyli jak zdobyć klienta. Businessman Book, Warszawa, s. 187.
  10. Woźniak M. 2001: Promocja działalności agroturystcznej jako czynnik ożywienia gospodarczego terenów wiejskich (na przykładzie gmin bieszczadzkich). [W]: Turystyka wiejska czynnikiem ożywienia terenów wiejskich, IX Ogólnopolskie Sympozjum Agroturystyczne Złotów, s. 136-142.
  11. Zapraszamy na wieś. Warmia i Mazury - katalog wydany przez Warmińsko-Mazurskie Stowarzyszenie Agroturystyczne.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu