BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Domiter Małgorzata
Tytuł
Wpływ kapitału obcego na przeobrażenia w polskiej sieci handlowej - analiza na przykładzie Gminy Wrocław
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 893, s. 108-125, bibliogr. 12 poz.
Tytuł własny numeru
Internacjonalizacja i globalizacja gospodarki polskiej : materiały z XVIII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław, 17-18 maja 2001
Słowa kluczowe
Kapitał zagraniczny, Inwestycje zagraniczne, Przedsiębiorstwo handlowe, Handel detaliczny, Hipermarkety
Foreign capital, Foreign investment, Commercial enterprises, Retail trade, Hypermarkets
Kraj/Region
Wrocław
Wroclaw
Abstrakt
Przedstawiono dynamikę rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce. Omówiono politykę handlową gminy Wrocław wobec sklepów wielkopowierzchniowych.

Dynamics of development of foreign commercial network in Poland and trade policy of the Wrocław commune to shops with large selling area has been discussed.(AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dietl J., Handel we współczesnej gospodarce, PWE, Warszawa 1991.
  2. Garbarski L., Rutkowski J., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996.
  3. Kłosiewicz U., Regulacje rozwoju handlu w państwach Unii Europejskiej, "Handel Wewnętrzny" Nr 4-5/1998.
  4. Kłosiewicz U., Sieć sklepów w nowym układzie administracyjnym kraju, "Handel Wewnętrzny" Nr 2/1999.
  5. Maleszyk E., Formy handlu detalicznego kreowane przez spółki z kapitalem zagranicznym, "Handel Wewnętrzny" Nr 1/1999.
  6. Maleszyk E., Nowoczesne kanały dystrybucji w Polsce rozwijane przez kapitał obcy. "Logistyka" Nr 3/1998.
  7. Maleszyk E., Zagraniczne sieci handlowe w Polsce, "Gospodarka Narodowa" Nr 8- 9/1988.
  8. Mikusińska-Ozdobińska B., Rynek otwarty na świat, "Handel" Nr 4/1999.
  9. Szromnik A. (red.), Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce, Kraków 1998.
  10. Szulce H., Struktury i strategie w handlu, PTE, Warszawa 1998.
  11. Tajer S., Formy zorganizowanych rynków hurtowych w polskim systemie dystrybucji, "Handel Wewnętrzny" Nr 1/1999.
  12. Tajer S., Wpływ hurtowych firm z kapitałem zagranicznym na dystrybucję towarów, "Handel Wewnętrzny" Nr 4-5/1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu