BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołembska Elżbieta, Szymczak Maciej
Tytuł
Logistyka globalna w internacjonalizacji przedsiębiorstw
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2001, nr 893, s. 156-166
Tytuł własny numeru
Internacjonalizacja i globalizacja gospodarki polskiej : materiały z XVIII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław, 17-18 maja 2001
Słowa kluczowe
Logistyka, Logistyka dystrybucji, Strategia logistyczna, Łańcuch dostaw
Logistics, Distribution logistics, Logistic strategies, Supply chain
Abstrakt
Autor stara się odpowiedzieć na pytanie jaką rolę i jakie zadania logistyki globalnej należy wyznaczyć w internacjonalizacji przedsiębiorstw.

The author tries to reply on the question about the role and tasks of global logistics in internationalisation of enterprises.(AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ballou R.H.: Business Logistics Management, 3rd ed., Prentice-Hall. New Jersey: Englewood Cliffs 1992.
  2. Cichon W.: Globalisierung als strategisches Problem. München: VVF 1988, s. 254; za: Rymarczyk J., Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1996.
  3. Frazier G.L., Summers J.O.: Interfirm Influence Strategies and Their Application Within Distribution Channels. Journal of Marketing 1984, vol. 48, Summer, s. 43-55.
  4. Gołembska E., Szymczak M.: Logistyka międzynarodowa. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
  5. Griffin R., Purtay M.: International business. Addison Wesley 1996.
  6. Hill Ch.H.: International business, competing in the global marketplace. Irwin 1997.
  7. Peters H., Jackel O.: The day of megacarrier. "Logistics Europe" 1988.
  8. Rymarczyk J., Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1996.
  9. Stern L.N., El-Ansary A.I.: Marketing Channels, Prentice-Hall. New Jersey: Englewood Cliffs 1977.
  10. Water D.: Developing global logistics. London: CRC Press 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu