BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wołowik Mirosław
Tytuł
Nie tylko znak
Źródło
Businessman Magazine, 1995, nr 7, s. 76-78
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa
Company image, Company's visual identification
Abstrakt
Artykuł omawia elementy identyfikujące firmę: nazwę, znak, kolorystykę, akcydensy, środki transportu, środki promocji, orientację przestrzenną.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu