BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żurawik Barbara, Żurawik Wojciech
Tytuł
Rozpoznać rywala
Źródło
Businessman Magazine, 1995, nr 8, s. 68-70
Słowa kluczowe
Konkurencja rynkowa, Konkurencja reklamowa, Konkurencyjność wyrobów
Market competition, Advertising competition, Products competitiveness
Abstrakt
Przedsiębiorstwa mogą wytwarzać takie same towary i nie konkurować ze sobą. Rynkowym rywalem natomiast może okazać się producent działający w zupełnie innej branży. Efektywność firmy w dużym stopniu zależy więc od skutecznej identyfikacji konkurencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu