BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Śmiłkowski Eugeniusz
Tytuł
Więcej klientów
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 26, s. XIV-XV, wykr.
Słowa kluczowe
Bankowość, Banki, Klient, Lojalność klientów
Banking, Banks, Customer, Customer loyalty
Abstrakt
Rok 2005 był dla banków wyjątkowo udany nie tylko z powodu rekordowych wyników sektora, ale również z uwagi na odnotowany pierwszy raz od kilku lat wzrost "ubankowienia" Polaków. Zdecydowana większość klientów deklarowała chęć współpracy z bankiem, pomimo wielu niedogodności, jak na przykład przesadnie rozrośnięta biurokracja. Mimo wysokich wskaźników satysfakcji, obserwowane jest zjawisko erozji lojalności klientów wobec pojedynczych banków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu