BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piesik Lech
Tytuł
Zarządzanie relacjami z klientami
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 26, s. 29-30
Słowa kluczowe
Bankowość, Technologia informacyjna, Systemy komputerowe, Obsługa klienta
Banking, Information Technology (IT), Computer systems, Customer service
Abstrakt
System CRM (Customer Relatonship Management) łączy dane znajdujące się w różnych miejscach w jednoznacznie zdefiniowane repozytorium zawierające pełną wiedzę o kliencie włącznie z portfelem jego produktów, transakcjach przez niego zawieranych, oraz częstotliwości i rodzaju kontaktów utrzymywanych z firmą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu