BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Graboś Sylwia
Tytuł
Promocja przed emisją
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 26, s. 39-40
Słowa kluczowe
Reklama, Promocja, Ustawodawstwo gospodarcze, Używki
Advertising, Promotion, Economic legislation, Substances
Abstrakt
Artykuł dotyczy problemu prowadzenia akcji promocyjnych produktów, których promocja w mediach jest prawnie zakazana, przy okazji wchodzenia na giełdę ich emitenta. Kwestia jest niejasna z powodu mnogości definicji reklamy i promocji używanych w ustawach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu