BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Springer Andrzej
Tytuł
W zgodzie z dobrym obyczajem
Źródło
Gazeta Bankowa, 2006, nr 26, s. 41-42
Słowa kluczowe
Reklama, Promocja, Ustawodawstwo gospodarcze, Bankowość
Advertising, Promotion, Economic legislation, Banking
Abstrakt
Reklamodawcy coraz śmielej sięgają po jeden z najbardziej radykalnych środków marketingowej perswazji, jakim jest reklama porównawcza. Tendencja ta nie omija również najbardziej konserwatywnego sektora usług finansowych, jakim jest bankowość. Autor omawia potencjalne zagrożenia związane z przyjęciem takiej strategii reklamowej oraz przepisy prawne jej dotyczące.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu