BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gawlik-Tarnowska Katarzyna
Tytuł
Odpowiedzialność społeczna biznesu
Źródło
Rynek Kolejowy, 2006, nr 9, s. 44-45
Słowa kluczowe
Rozwój transportu, Koleje lokalne, Bezpieczeństwo w transporcie, Bezpieczeństwo ekologiczne, Etyka biznesu, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Development of transport, Local railways, Transport safety, Environmental security, Business ethics, Corporate Social Responsibility (CSR)
Firma/Organizacja
Polskie Koleje Państwowe SA (PKP SA)
Abstrakt
Skrót CSR (Corporate Social Responsibility) oznacza odpowiedzialność społeczną biznesu. Pojęcie to jest adekwatne również w odniesieniu do firm transportowych. Jednym z dobrych przykładów jest działalność Grupy PKP. Koleje polskie, pomimo wielu trudności starają się nawet wyprzedzać działania zawarte w ramach pojęcia CSR. Dotyczy to tak szeroko rozumianego rozwoju transportu kolejowego, jak i aspektów ekologicznych w tej branży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-1958
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu